søndag den 26. januar 2014

Krea stue stil

Det begynder at tage form - i hvert fald i store træk. Jeg kan begynde at fornemme rummet, og jeg glæder mig SÅ meget til det er færdigt. Her i weekenden fik jeg sat ben på bordet - og malet det hvidt. Jeg fik hængt lampe op og flyttet rundt. Det har været total kaotisk i flere rum, og der går noget tid før det hele er på plads. 

Heldigvis kom min store dreng forbi og hjalp med det tunge arbejde. Det er jo sådan set hans værelse jeg har snuppet, men han er helt med på ideen - og der vil altid være en en seng til ham.

Jeg er stor tilhænger af at man hygger sig mens man arbejder, så der blev også tid til at mødes med veninderne i Valby på Cafe Mæt til lækker brunch i formiddags. Og her til aften har jeg arbejdet til Kira Skovs cd: When we were gentle. De levende er lys flyttet med og tændt - hvilket som regel betyder, at man har taget rummet til sig. Det øverste billede er som det ser ud lige nu. Det nederste er som det var før. 

I næste uge håber jeg at få lagt træ-gulvet, og malet væggene. Små skridt hele tiden.




2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud. Det er så skønt når man er kommet et skridt nærmere målet.

    SvarSlet
  2. Tak:) Ja det føles rigtig dejligt, når man kan se at det skrider frem.

    SvarSlet